Reklamační podmínky
Reklamační řád
Reklamační formulář
Reklamace každého výrobku je nepříjemná věc.
K reklamaci některého z našich výrobků použijte, prosím, náš reklamační formulář. Děkujeme.
Odběratel je povinen zboží neodkladně po převzetí zkontrolovat. Pokud je zjištěno mechanické poškození obalu zboží, je odběratel povinen zkontrolovat stav zboží a v případě poškození vyhotovit písemný zápis o poškození za přítomnosti dopravce. Odpovědnost za poškození v průběhu přepravy nese dopravce, veškeré zboží je pojištěno. Uplatnit reklamaci za vady množství, druhu a zjevné vady je odběratel povinen oznámit dodavateli neodkladně, a to písemnou formou nejpozději do 2 dnů od převzetí zboží. Vady, které existovaly v okamžiku převzetí zboží, projevily se však později, je odběratel povinen oznámit dodavateli ihned poté, co byla závada zjištěna.
Důležité upozornění při přebírání tabulí od přepravní společnosti
- Nepřebírejte tabule s poškozeným obalem od přepravní společnosti. Řidiči nahlaste reklamaci zásilky ihned
- Kontaktujte prodejce o nepřevzetí zásilky
- Kontrolu proveďte ihned po převzetí
- Poškozená tabule bude přijata k reklamaci pouze v originálním balení, proto prosíme obal nevyhazujte
- Obsah zásilky a její bezvadnost zkontrolujte a případné skryté poškození reklamujte nejpozději do 3 dnů od převzetí zásilky od přepravce
- na pozdější reklamace poškození způsobených přepravou nebude brán zřetel
Dodavatel je povinen uplatňovat reklamaci písemnou (faxovou či e-mailovou) formou zaslání či oznámení zjištěné závady zboží na adresu sídla prodávajícího.
Reklamace zboží musí být dodavateli doručena s vadným zbožím, vždy písemně se stručným popisem závady. Neprokáže-li odběratel doklad o koupi zboží má odběratel právo reklamaci odmítnout.
K reklamaci lze přijmout zboží pouze v originálním, nebo jiném vhodném obalu. Zboží zaslané k reklamaci poštou či jiným dopravcem musí být řádně zabezpečeno před případným dalším poškozením.
Postup pro řešení reklamaci OKI (spotřební materiál, tiskárny)
Reklamace produktu OKI, prosím, reklamujte přímo v servisním středisku
DARUMA Systems, s.r.o., Barrandova 1920/7 14300 Praha, www.edaruma.cz, servis@edaruma.cz
- v případě reklamace je potřeba společně s reklamovaným produktem dodat model tiskárny, seriové číslo tiskárny a pořizovací doklad. Bez dodání podkladů bude reklamace navrácena zpět.